Programul de fidelitate
Bine ați venit în Programul nostru de fidelitate, unde puteți introduce codul de pe cardul dumneavoastră și puteți obține produse gratuite.
-
1.
Autentifică-te în contul tău pe site-ul nostru
-
2.
Introduceți codul pentru a vă înregistra punctele
-
3.
Utilizați punctele pentru a obține produse gratuite
Întrebări frecvente Program de fidelitate
Aici veți găsi răspunsuri la unele dintre cele mai frecvente întrebări despre Programul de fidelitate.
1. De ce nu pot combina comanda mea din magazinul online cu cea din Programul de fidelitate?
Cele două magazine online funcționează separat și nu pot fi accesate combinat la plasarea comenzii. Dacă doriți să comandați în ambele magazine online, vă rugăm să faceți acest lucru pe rând.
Dacă plasați o comandă în ambele magazine în aceeași zi, le vom expedia împreună, în măsura posibilităților noastre.
2. Pot folosi punctele mele ca reducere la comenzile mele din magazinul online?
Sistemul de puncte nu este calculat după o valoare monetară și, prin urmare, nu poate fi adăugat ca o reducere monetară la o comandă obișnuită a magazinului online.
3. Cum comand un produs prin Programul de fidelitate?
- Puteți achiziționa un produs prin Programul de fidelitate numai atunci când aveți suficiente puncte pentru acel produs. Veți putea vedea punctele acumulate în partea de sus a paginii, în orice moment.
- Veți găsi punctele necesare pentru produs în prezentarea generală a acestuia.
- Când selectați un produs, acesta va fi adăugat automat în coș, iar punctele vor fi scăzute din punctele acumulate din partea de sus.
- Dacă eliminați un produs din coș, punctele vor fi returnate automat in punctele acumulate din partea de sus a paginii.
4. Unde pot vedea numărul de puncte pe care le primesc pe fiecare card?
Luați cardul și căutați o dungă groasă colorată. Aceasta ar trebui să fie plasată fie în partea stângă, fie în partea dreaptă, în funcție de modul în care țineți cardul. Pe această dungă este evidențiat un număr care indică punctele pe care le veți primi atunci când introduceți codul în Programul nostru de fidelitate.
5. Unde pot vedea codul pe care trebuie să-l introduc?
Luați cardul și căutați un cod din 9 caractere aflat în partea de jos. Codul conține atât litere, cât și cifre. Acesta este codul dumneavoastră unic pe care trebuie să-l introduceți pe site-ul nostru web pentru a vă răscumpăra punctele. Fiecare card conține un cod unic, care poate fi folosit o singură dată.
6. Unde pot introduce punctele mele pe site?
- Vă rugăm să accesați www.pharmanord.ro/program-fidelitate și să vă conectați la contul dumneavoastră.
- Trebuie să aveți un cont activ pentru a utiliza pe deplin Programul de fidelitate.
- După ce v-ați conectat, accesați fila „Program de fidelitate” din meniul principal.
- După ce faceți clic pe această filă, veți fi direcționat la prezentarea generală a produselor.
- Aici puteți vizualiza toate produsele disponibile pentru utilizarea punctelor dumneavoastră.
- În partea dreaptă veți găsi o casetă cu trei pătrate și textul: „Introduceți codul aici”.
- Vă rugăm să introduceți aici codul din 9 caractere.
- Apăsați „OK” și sistemul vă actualizează contul cu noua sumă de puncte.
7. Pot plăti soldul în RON dacă îmi lipsesc puncte pentru un produs?
PointShop Login
Avantaje
- Găsiți puncte în cutiile produselor Pharma Nord (Atenție: cutiile produselor aflate la vânzare înainte de lansarea programului de fidelitate nu conțin carduri cu puncte)
- Acumulați puncte pentru produse gratuite
- Oferte exclusive și sfaturi
- Livrare gratuită inclusă în valoarea punctelor